Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.

Omdat alle producten voor u op maat worden gemaakt hanteren wij een verzendtijd van 2-3 werkdagen, dit geld voor de producten die op voorraad zijn. Wanneer producten niet voorradig zijn zal de levering iets langer duren. Of een product op voorraad is staat op de website vermeld. Mochten wij om wat voor reden dan ook onze standaard levertijd niet halen, brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€4,50 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€7,50 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Post NL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan: 

  • Ideal
  • Overboeking
  • Contant bij ophalen
  • Pinnen bij ophalen

Retourneren

Bedenktijd/retour

Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat, volgens de door u aangegeven specificaties gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na het plaatsen van een bestelling en/of een succesvolle betaling definitief.

Product ruilen?

Alle producten die voor u gepersonaliseerd zijn kunnen helaas niet worden geruild. Voor de producten uit ons standaard assortiment geldt dit niet, deze zijn wel te ruilen binnen 7 dagen. Stuur ons hiervoor gerust een mailtje op info@creakim.nl

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Uiteraard zullen wij dan proberen te zorgen voor een passende oplossing.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@creakim.nl.